literatūra
— Einārs Pelšs – Latvijas divkārtējais čempions
19/05/2023
Kaut gan mīlestības tēma bieži tiek izmantota mākslas darbos, tieši nelaimīga mīlestība ir diezgan izplatīta parādība...
Kā lietderīgāk izmantot niezi
Piemēram ieniezas zods:
pacel plaukstu zoda augstumā
(pozīcijā lai īkšķis vērsts debešos)
saliec 90° un tuvini nagus niezes epicentram
Un un – nevis plaukstu virzi šurpu turpu
bet apakšžokli
tā tu panāc žokļa horizontālo trenēšanu
(atšķirībā no vertikālā košļāšanas vingrinājuma)
Attiecīgi rīkojies kad ieniezas jebkura vieta:
nagi nekustīgi bet vieta –
šurpu turpu šurpu turpu –
pārvērs diskomfortu lietderībā!
Medus
Vaniļā un šokolādē grūsnais kakao krēms
krata savu košin košo Skittles Fruits,
ciešot no karameles krēma (nekādi nevar iztaisnot
sešu krāsu nugu ar mandeļu riekstiem).
Augļu CHEW’TS zefīra lāsītēs sasaista mēli
un rīsu galetes kapučīno ir maigas un kailas;
deserta Jelly Beans sakrājušās kukurūzas kraukšķos ar ķirbju sēklām,
bet MATHILDE madeleines – izspiedušās un ļenganas.
Vienaldzīgi pret peldošo šerbetu,
“Vienradžu” cepumi turas pie ledenēm uz kociņa
(pietūkuši kā želeja ar zemeņu garšu),
un tikai saldās “Pralinē” konfektes ar piena šokolādi,
pamainot ledenēm burkā salipušo garšas buķeti,
saista košļājamās gumijas augļus ar ziemassvētku asortiem…
Deklamēšana
Ja sensenos komunistu gados
bioloģisko procesu uzturēšana (kad tiekam baroti)
un mistiska pasēdēšana tika pretnostatītas
(sk. Ziedoņa padomu – sak, dziedot noliec karoti)
tad mūslaikos tieši otrādi – ēšana
ir līdztiesīga (pat vienlaicīga) ar dziļdomīgi juteklisku šarādi
pēdējo neizceļot bet it kā piezemējot (vedot pie prāta)
ko labi raksturo saliktenis – deklamēšana
Teksta uzdevums
Ja atrodies slēgtā telpā (piem. autobusā)
un sagribas čurāt, bet autobuss 24 h
neapstāsies (salūzušas bremzes) –
ko darīt? (ir pustukša pudele)
Pareizā atbilde: Izdzer pudeles saturu,
iečurā un tūlīt pat izdzer (kamēr ož ciešami).
Un tā visu ceļu: mīz un dzer, dzer un mīz –
drīz jau būsi galā, drīz
:):
Kaut gan mīlestības tēma bieži tiek izmantota mākslas darbos,
tieši nelaimīga mīlestība ir diezgan izplatīta parādība;
piemēram, gandrīz katrs iedzīvotājs līdz skolas beigšanai
bijis nelaimīgas mīlestības subjekts vai objekts.
Es tikai objekts esmu bijis.
Nelaimīgas mīlestības iemesli var būt dažādi.
Nereti objekts sevi vērtē augstāk par subjektu pēc kāda parametra –
piemēram, ārējās pievilcības vai intelekta, bet subjekts nepareizi
novērtē savu seksuālo vērtību attiecībā pret objektu.
Es tikai objekts esmu bijis.
Nelaimīgas mīlestības objekts bieži cenšas neaizskart subjekta jūtas
un rezultātā subjekts var turpināt izjust cerību veidot attiecības.
Subjekts bieži vien neatzīst objekta atteikumu,
nepareizi interpretējot savas darbības un turpina meklēt objektu.
Es tikai objekts esmu bijis.
Ar nelaimīgu mīlestību subjekts parasti saprot situāciju,
kad objekts nesaprot, kāpēc subjekts turpina tam uzmākties,
neskatoties uz atteikumu. Pēc atteikuma pieņemšanas subjekts
parasti piedzīvo pašcieņas kritumu, bet objekts – nelielu pieaugumu.
Es tikai objekts esmu bijis.
Nelaimīgas mīlestības subjekti savas jūtas bieži raksturo
kā tādus amerikāņu kalniņus, kas ir gan eiforiski, gan mokoši mirkļi.
Jau 18 g. strādāju par menedžeri Hochey Arena komandā MONSTERS 92,
2x kļūstot par Latvijas čempionu un 2x izcīnot draudzības turnīru kausus.
Esmu vecs un respektabls objekts.